ابزار حسابرسی و نظارت بر وب سایت در سال 2020
نوشته شده توسط : افتخاری


به روزرسانی های ناگهانی ابزار سئو  الگوریتم های گوگل مدام بازاریابان را در گیر سردرگمی و نگرانی می نماید. گهگاه ممکن میباشد با خودتان تصور کنید که آن‌ها درانتظار می باشند تا شما همگی شغل های خویش را انجام دهید و سپس یک به روزرسانی را منتشر نمایند تا مجموع سعی های شما بی اثر گردد!

مطمئناً، آن‌ها با دانش بدین حقیقت که‌این فعالیت به نفع همگی میباشد این تغییرات را انجام می‌دهند از این قبلی، هر ترفند الگوریتمی ما‌را یک گام به حاصل جستجوی مطلوب خیس مجاورت می نماید.

با این اکنون هنوز دقیقاً مشخص و معلوم وجود ندارد که Google چه طور یک تارنما را آنالیز می نماید و در غایت معلوم می نماید که کدام تارنما ها برای کدام یک از جستجوها نشان داده شوند.

گفته میشود چند ابزار برای این عمل وجود دارااست برخی از آن ها مجانی و برخی از آنان با پرداخت هزینه قابل اخذ میباشند – که به شما امداد می نماید تا تارنما خویش را به روشی که گوگل می بیند نگاه فرمائید.

این ابزارها برای استراتژی جستجوی ارگانیک شما بسیار اساسی میباشند چون این قابلیت را میدهند تا روی موادتشکیل دهنده وب سایت خویش که Google آن‌ها را اساسی دانسته متمرکز گردید. در‌این پست، ما به 14 ابزار مختلفی می‌پردازیم که تمامی به شما یاری می نمایند مانند یک بازاریاب وب سایت خویش را نظارت نمایید.

ابزارهای اینترنت مستر گوگل
شاید شایسته ترین رویکرد برای شعور شیوه مشاهده وب سایت شما بوسیله Google ، سؤال از خویش Google باشد. Google Webmaster Tools منابع محتوایی میباشند که اصول جستجوی گوگل را توضیح می‌دهند.

از جمله، ابزار Fetch as Google به شما قابلیت میدهد URL وب سایت‌تان را از منظر Google ملاحظه کنید، که‌این در هنگام عیب یابی برای همت ضعیف seo بسیار اساسی میباشد.

داده ها برگشتی قادر است به شما در تغییر تحول شیت متبوع برای دستیابی به نتیجه ها بهتر یاری دهد و حتی میتواند به شما در مستقل کردن کد ایراد ساز یاری دهد زمانی که فکر‌می‌کنید‌ وبسایت شما هک شده‌است.

یکی‌از دیگر از ویژگیهای عالی ابزارهای Google Webmaster ، PageSpeed ​​Insights میباشد. این ابزار بهینه سازی سعی هر دو ورژن دسکتاپ و تلفن همراه شمارا از لحاظ سرعت اندازه گیری می نماید. با پیشی تصاحب کردن جستجوی موبایل از جستجوی دسکتاپ، سرعت برگه برای مشاغلی که میخواهند بازدیدکنندگان خویش را نگهداری نمایند، اهمیت بیشتری می‌یابد.

طبق گفته Google Developers ، “PageSpeed ​​Insights محاسبه می نماید که چه طور یک برگه شایسته ترین عملکردهای معمول را دنبال می نماید و نمره ای را از 1-100 به حساب آوردن می نماید که واحد سنجش سعی آن را تقریب می‌زند.” نمره 80 یا این که فراتر می‌تواند خوب باشد. میانگین ​​، نمره ای میباشد در بین 60 تا 79؛ و نمره ذیل در بین 0 تا 59 میباشد.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: